My account does not sync order with Amazon and Ebay.

Hello 

My account does not sync order with Amazon and Ebay. 

Our order in Amazon website are 205 orders but in Linnworks only show that 82 orders.

So we cannot manage our inventory and order right now. A lots of order in Amazon are "Shipment is late".  

It is very affected to Our Account and Customer trust worthy.


Please, solve this problem as soon as possible and kindly contact Us.



Thank you


-- 

Best Regards,

Toei

TheBlingZ Service Team.


2 people have this problem

Hello,


I can see that you have raised a support ticket regarding this issue as well. Our developers are currently working on this issue and will contact you in that ticket as soon as possible. 

Best regards,
Anton

 Hide notification header 1 Nov 2016 (45 minutes ago) 

To: 
CC: 
Date: 1 Nov 2016 04:45:27 GMT+01:00



Cher client, 

Nous avons récemment constaté certains problèmes avec vos commandes. Votre taux d'expéditions en retard est supérieur à l'objectif de moins de 4 %. En conséquence, vous ne pouvez actuellement pas vendre sur Amazon.fr. Les fonds ne vous seront pas transférés et resteront sur votre compte pendant que nous travaillons avec vous pour résoudre ce problème. Merci de bien vouloir expédier toute commande en cours. 

Pour pouvoir vendre sur Amazon.fr, veuillez nous envoyer un plan expliquant les mesures que vous allez prendre pour résoudre ce problème. Pour obtenir de l’aide sur la création de votre plan, recherchez « Procédure d’appel lorsque nous avons révoqué votre privilège de vendeur » sur la page d’aide de Seller Central. Lorsque vous serez prêt à nous envoyer votre plan, cliquez sur le bouton Contester à côté de cet avis sur la page Notifications sur la performance de Seller Central (https://sellercentral-europe.amazon.com/gp/customer-experience/perf-notifications.html). 

Une fois votre plan reçu, nous l'examinerons et déciderons si vous pouvez vendre à nouveau sur Amazon.fr. Si vous n'envoyez pas de plan acceptable dans les 17 prochains jours, nous procéderons à l'annulation de vos offres et les fonds de votre compte pourront être retenus sur une période pouvant atteindre 90 jours. Vous pouvez consulter vos taux de satisfaction client sur la page Etat du compte dans la section Performances de Seller Central (https://sellercentral-europe.amazon.com/gp/seller-rating/pages/account-health.html/). 

Consultez votre taux d'expéditions en retard pour mieux comprendre comment améliorer votre service. Pour obtenir une assistance à propos du contenu de cet e-mail, vous pouvez demander au Support Vendeur de vous contacter (https://sellercentral.amazon.fr/hz/contact-us/performance). 

N’hésitez pas à nous contacter.

Cordialement, 

Performance Vendeur 
Amazon Payments 

Amazon Payments Europe S.C.A., société en commandite par actions, est une société enregistrée au Luxembourg, Numéro B 153 265, dont le siège social se trouve au 5 Rue Plaetis, L 2338 Luxembourg. TVA Numéro 24448288. Amazon Payments Europe est autorisée par la Commission de Surveillance du Secteur Financier comme émetteur de monnaie électronique. 

Payments.amazon.fr et Amazon Payments sont les noms commerciaux d'Amazon Payments Europe S.C.A.
 


This is what I received from Amazon Now.


"I will need you to issue a serious document about the problem with your system in order to send the appeal case to amazon"


Please contact back to me as soon as possible.


Regards,



This happened to us before, orders didn't get marked as dispatched at the right time. you need to find someone (pay someone) to write you an email to amazon.
There are people who know what to say to get you unbanned. Don't send them anything until you've got a solid letter, otherwise they just ban you permanently.

When it happend to us, it was before we used linnworks, so I can't blame them for it.

If it's linnworks fault, ask them to pay you for this though.


It has happened to us since we started using linnworks and it should not happen I know, but we have to do a daily check now just to make sure, because linnworks is so unreliable.

Hi Luke

thank you for sharing your information. I'm deciding to end this software soon. It has been about 3 years that I've using this software and I think now it become worst.



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